
Marketing usług gastronomicznych zawiera w sobie szereg działań mających na celu:
/ kreacje wizerunku
/ zwiększanie ilości rezerwacji w lokalu
/ przyciąganie klientów zagranicznych
/ budowanie pozycji w rankingach
Aby skutecznie zarządzać komunikacją lokalu prowadzimy zintegrowane działania online i offline takie jak:
/ kompleksowe tworzenie identyfikacji wizualnej
/ kreacja i zarządzanie serwisami www
/ prowadzenie komunikacji marketingowej online
/ kreacja materiałów graficznych
/ organizacja sesji zdjęciowych
/ tworzenie procedur, szkolenie obsługi i egzekwowanie ich stosowania mających na celu budowanie pozycji lokalu na tle konkurencji.
/ integracja stron Klienta z zewnętrznymi narzędziami np. do rezerwacji
Klient skupia się na swoim biznesie kiedy my zajmujemy się całokształtem komunikacji jego restauracji na zewnątrz.
Share:
Najnowsze wpisy
Archiwa
Kategorie
Search
Your Account…
Recent Posts…
Marketing restauracji
15 marca, 2020MEYN – branding pracodawcy
15 marca, 2020
Najnowsze komentarze